Quén apoiaba a Rafael Blasco cando malversou fondos?

blasco camps

Mércores, 28 de maio. A xustiza valenciana condena ao exconseller Rafael Blasco a oito anos de cadea e 20 de inhabilitación por fraude nas axudas ao desenvolvemento, delito supostamente cometido cando era responsable do departamento de Solidaridad no Goberno de Francisco Camps, do PP.

O telexornal do mediodía da TVG despacha a noticia en menos de medio minuto, sen aclarar filiacións e sen incluir as reaccións da oposición, que falan da fin dun “mafioso” que foi símbolo do PP.

 

Así da o telexornal a noticia:

http://www.crtvg.es/informativos/8-anos-de-prision-e-20-de-inhabilitacion-para-o-ex-conselleiro-valenciano-de-solidariedade-823893

E así a explican algúns dos principais medios.
http://www.elmundo.es/comunidad-valenciana/2014/05/28/5384f54f268e3e42308b457c.html

http://ccaa.elpais.com/ccaa/2014/05/27/valencia/1401210511_911218.html

http://www.lavozdegalicia.es/noticia/politica/2014/05/28/exconseller-rafael-blasco-condenado-8-anos-prision-cooperacion/00031401262398705135525.htm

http://www.rtve.es/noticias/20140528/exconseller-valenciano-rafael-blasco-condenado-8-anos-prision-20-inhabilitacion/944020.shtml

http://www.abc.es/local-comunidad-valenciana/20140528/abci-exconseller-blasco-renuncia-acta-201405281327.html

Todos explican  antecedentes, e mesmo algúns lembran que Blasco dimitiu como voceiro do PP nas Corts Valencianas cando foi imputado no caso Cooperación.

blasco

Non actúa do mesmo xeito a TVG cando se trata de novas importantes relacionadas co escándalo dos ERE, que implica a altos cargos da UXT e do PSOE de Andalucía.  Daquela opta por dar informacións completas, que sí inclúen declaracións da oposición, neste caso o PP. Estes son algúns exemplos:

http://www.crtvg.es/informativos/a-organizacion-estatal-da-uxt-puido-recibir-600-000-euros-dos-ere-fraudulentos-segundo-abc-709052

http://www.crtvg.es/informativos/o-goberno-andaluz-fala-de-causa-xeral-contra-andalucia-na-investigacion-sobre-fondos-para-o-emprego-797849

http://www.crtvg.es/informativos/uxt-nega-as-acusacions-e-o-pp-pide-a-comparecencia-de-candido-mendez-709051

http://www.crtvg.es/informativos/finf:10-09-2013/oinf:ASC/pinf:33742

A audiencia agradecería que TVG empezara a medir a todos os políticos polo mesmo raseiro.

Advertisements

Deixar unha resposta

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s