“The New York Times”… se fala mal do PP non se cita

           Un dos xornais máis influíntes do mundo, “The New York Times”, publica un duro editorial contra a reforma do aborto impulsada polo goberno central que preside Mariano Rajoy, cualificandoa de “ALARMANTE e RETRÓGADA”.
            O rotativo estadounidense destaca negativamente o “mérito” de España ao se converter no primeiro país europeo que promove una lexislación máis restrictiva ca vixente.
Advertisements

A TVG e as dúbidas da alcaldesa Botella

Luns, 2 de decembro. A alcaldesa de Madrid, Ana Botella, asegurou que existen dúbidas sobre o proxecto político do PP e un risco de “fragmentación significativa da base electoral” dos populares. A política madrileña instou ao presidente Rajoy a “disipar” as dúbidas sobre o seu proxecto político. Seguir lendo

Non interesa relacionar a Cospedal co caso Bárcenas

efe_20111031_112244_pa2013rajoy_1barcenas

O Caso Bárcenas sobre  suposta corrupción masiva no Partido Popular baixa máis puntos (aínda) no escalafón do Telexornal Mediodía. Seguir lendo

Versión diferente do que dixo Soria sobre subir o IVE

soria minisRAJOY IVA

 

6 de xuño. As webs de practicamente tódolos xornais españois falaban a media mañá de que o ministro José Manuel Soria desdecía o que o día antes afirmara o presidente do Goberno :  non se vai tocar o IVE  España de momento, malia recomendación europea.

http://www.abc.es/economia/20130606/abci-soria-ministro-201306061042.html

http://www.expansion.com/2013/06/06/economia/1370507005.html

http://www.publico.es/dinero/456713/soria-admite-que-el-gobierno-tocara-el-iva-de-algunos-productos

 

Sen embargo, o Telexornal Mediodía da TVG, o de maior audiencia, ven a decir que Soria ratifica a Rajoy.  Segundo o Telexornal,  Soria di que os IVE actuais vixentes en España seguirán no 4, o 10 e o 21%. 

http://www.crtvg.es/informativos/europa-suxire-pasar-alguns-produtos-do-ive-reducido-ao-superreducido-602028

Nada das críticas do alcalde de Ferrol ao goberno central na Radio galega

 

AlcaldeFerrol

O mércores 15 de maio, o alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, do PP, participa no programa matinal da Radio galega “Os almorzos de Galicia por diante”.

Na entrevista, tal e como publica a páxina web da CRTVG, Rey “carga a man contra Navantia e O GOBERNO CENTRAL POLA SÚA INEPTITUDE Á HORA DE CONSEGUIREN CARGA DE TRABALLO PARA OS ESTALEIROS DE FERROLTERRA:

http://www.crtvg.es/rg/os-almorzos/jose-manuel-rey-varela-alcalde-de-ferrol-na-rg

Algúns medios de comunicación destacan a noticia e o comentario crítico do alcalde contra o goberno do PP (o seu propio Partido) en Madrid, salientando que con Rajoy, o sector naval en Ferrol ten “contratos cero”.

http://www.elcorreogallego.es/galicia/ecg/alcalde-ferrol-reclama-politica-naval-competitiva/idEdicion-2013-05-15/idNoticia-806711/

http://www.abc.es/local-galicia/20130515/abci-alcalde-ferrol-rajoy-201305151257.html

Para a TVG, a información non ten a máis mínima importancia, e non se da nada nos Telexornais.

Manipulando o barómetro do CIS

iages

 

O 3 de maio publícase o barómetro do CIS do anterior mes o de abril. Esta é a información que se da na TVG.

O PP sería hoxe o máis votado, segundo o barómetro do CIS, e aumenta a distancia co PSOE

http://www.crtvg.es/informativos/o-pp-seria-hoxe-o-mais-votado-segundo-o-barometro-do-cis-e-aumenta-distancia-co-psoe-579347

A información extraída dos mesmos datos pola maioría dos medios é moi diferente. Todos valoran os resultados como unha perda de voto do PP en 10 puntos. O partido que lidera Mariano Rajoy recibiría o 34% dos votos, por debaixo do 44,62% das eleccións de novembro de 2011. O PSOE, pola súa banda, lograría co 28,2% cinco décimas menos. Subirían Izquierda Unida e UpyD.

Tampouco se fai referencia a que Mariano Rajoy é dos políticos peor valorados xunto con Rubalcaba. Rajoy quédase nun 2,44 (2,81 no Barómetro anterior) e o líder da oposición nun 3,00, que tamén perde catro décimas.

Sendo os mellor valorados Rosa Díez de UPyD cun 3,96 (en xaneiro 4,33), Uxúe Barkos de Geroa Bai, con un 3,81, e Cayo Lara de IU, con un 3,52.

Outros medios, incluso nos seus criterios editoriais afíns a liña de goberno, varían na súa presentación da enquisa. Aínda que presentan a información dando como vencedor o Partido Popular sí que engaden datos : “O partido que lidera Rajoy perdería dez puntos respecto aos comicios de 2011, mentres que Rubalcaba o fai en cinco décimas”

http://www.abc.es/espana/20130503/abci-electoral-abril-201305031209.html

E mesmo dan datos do descenso na valoración dos principais líderes Rajoy e Rubalcaba.

http://www.larazon.es/detalle_normal/noticias/2121825/espana/rajoy-y-rubalcaba-siguen-empeorando-su-valorac#.UYPJQMouCSo

Aquí están as versións das diferentes cabeceiras.

http://www.elmundo.es/elmundo/2013/05/03/espana/1367588483.html

http://www.elmundo.es/elmundo/2013/05/03/espana/1367570638.html

http://www.larazon.es/detalle_normal/noticias/2121474/espana/el-pp-ganaria-las-elecciones-y-sube-un-punto-s#.UYPJsMouCSo

http://www.abc.es/espana/20130503/abci-electoral-abril-201305031209.html

http://politica.elpais.com/politica/2013/05/03/actualidad/1367575752_490062.html

http://www.publico.es/454713/el-pp-obtiene-el-peor-resultado-en-estimacion-de-voto-desde-2011-pero-aumenta-su-ventaja-con-el-psoe

http://www.lavozdegalicia.es/noticia/politica/2013/05/03/pp-resiste-aumenta-ventaja-sobre-psoe/00031367577747091882167.htm

http://www.farodevigo.es/espana/2013/05/03/pp-amplia-ventaja-psoe-pese-perder-apoyo/802965.html

Unhas enquisas sí, outras non

Luns, 8 de abril. El País publica os datos da segunda entrega da enquisa da empresa Demoscopia na que, entre outras cuestións, se pregunta polas fotos do presidente da Xunta co nacotraficante Marcial Dorado. O 61% dos españois cre que as explicacións de Núñez Feijóo son insuficientes e o 47% di que o presidente galego debe dimitir. A enquisa non aparece nos principais Telexornais do día.

Luns, 11 de febreiro. El Mundo publica unha enquisa na que se pregunta sobre a imputación da infanta Cristina, o coñecemento da fraude dos ERE por parte do presidente da Xunta de Andalucía e sobre se o xerente do PSOE debe dimitir polo caso Amy Martin.
Esta enquisa si aparece no Telexornal Mediodía.
Domingo, 10 de febreiro: La Voz de Galicia publica unha enquisa de Sondaxe da que os Telexornais se fan eco no referente á intención de voto e á valoración de líderes. En cambio, omítese o dato de que o 49% dos españois pensa que o presidente do Goberno, Mariano Rajoy, debe dimitir polo caso Bárcenas.

http://www.lavozdegalicia.es/noticia/politica/2013/02/10/mayoria-consideran-falta-dimisiones-barcenas/0003_201302G10P5991.htm