Non se menciona “Partido popular” nin “PP”

Xa se ten comentado neste blog, que ás veces a manipulación por parte dos responsables de informativos dase nos “pequenos detalles”… que moitas veces pasan desapercibidos.

            Un deses detalles é que, cando NALGUNHA NOVA NEGATIVA hai que referirse a membros ou responsables do PP, ou non se di o partido ao que pertenzen, ou dise “o concelleiro popular”, “o alcalde popular”… e similares, co que xogan claramente coa ambiguidade, e o concepto “popular” distorsiona.
            Por suposto, cando os/as implicados/as son doutros partidos, DESTÁCASE A SÚA PERTENZA A ELES COMO PARTE IMPORTANTE DA NOTICIA.
           Ahí teñen exemplos destes mesmos días. O primeiro é o relativo á IMPUTACIÓN DE JUAN DE LA FUENTE, CONCELLEIRO DO PP EN SANTIAGO, POR FALSIDADE DOCUMENTAL, dentro da chamada operación Pokémon, o xoves 23 de maio:
          No mesmo informativo (Telexornal mediodía do 23 de maio), VEXAN E ESCOITEN COMO SE RESALTA (XA NA PRESENTACIÓN) que a ex-alcaldesa de Xerez (por certo, menuda noticia para dar na TVG !!!…) imputada por un suposto desvío de fondos… É DO PARTIDO SOCIALISTA.
          Ao día seguinte (venres 24 de maio), cando imputan a un novo concelleiro do PP en Santiago dentro da Pokémon (Adrián Varela, responsable da área de deportes), VÓLVESE OCULTAR QUE É DO PP, usándose soamente o xa comentado de “popular”:
          E unha proba máis, neste caso da ocultación total; o Telexornal mediodía fala de que se aceleran os trámites para a posible imputación de FRANCISCO CAMPS E RITA BARBERÁ dentro do caso “Noos”… E NIN SE COMENTA QUE ÁMBOLOS PERTENCEN E TIVERON OU TEÑEN GRANDES RESPONSABILIDADES E CARGOS NO PP:
          O dito: REACIOS A NOMEAR O PP EN ASUNTOS CON REPERCUSIÓN NEGATIVA.

Baltar imputado por prevaricación

baltar

Venrres 12 de abril. A nova saiu as 13:47 do mediodía. De inmediato foi portada en La Voz de Galicia, El Correo Gallego, Faro de Vigo e La Región. A TVG fixo un información de 28 segundos non Telexornal Mediodía e por suposto nin mención a que e do PP.

http://www.crtvg.es/informativos/o-ex-presidente-da-deputacion-sera-xulgado-por-prevaricacion-566246

http://www.farodevigo.es/portada-ourense/2013/04/12/juez-imputa-baltar-delito-continuado-prevaricacion/790094.html

http://www.laregion.es/noticia/249944/juez/imputa/jose/luis/baltar/delito/continuado/prevaricacion/

http://elprogreso.galiciae.com/nova/243683-baltar-pumar-imputado-prevaricacion

http://www.elcorreogallego.es/galicia/ecg/juez-imputa-baltar-pumar-un-delito-continuado-prevaricacion/idEdicion-2013-04-12/idNoticia-801113/

http://www.lavozdegalicia.es/noticia/ourense/2013/04/12/juez-vincula-supuestos-enchufes-baltar-congreso-pp-gano-hijo/0003_2013041365771955476622.htm

http://www.abc.es/local-galicia/20130412/abci-baltar-imputado-delito-prevaricacion-201304121353.html

No informativo do Serán si se elaborou un video explicando a imputación.

Unhas enquisas sí, outras non

Luns, 8 de abril. El País publica os datos da segunda entrega da enquisa da empresa Demoscopia na que, entre outras cuestións, se pregunta polas fotos do presidente da Xunta co nacotraficante Marcial Dorado. O 61% dos españois cre que as explicacións de Núñez Feijóo son insuficientes e o 47% di que o presidente galego debe dimitir. A enquisa non aparece nos principais Telexornais do día.

Luns, 11 de febreiro. El Mundo publica unha enquisa na que se pregunta sobre a imputación da infanta Cristina, o coñecemento da fraude dos ERE por parte do presidente da Xunta de Andalucía e sobre se o xerente do PSOE debe dimitir polo caso Amy Martin.
Esta enquisa si aparece no Telexornal Mediodía.
Domingo, 10 de febreiro: La Voz de Galicia publica unha enquisa de Sondaxe da que os Telexornais se fan eco no referente á intención de voto e á valoración de líderes. En cambio, omítese o dato de que o 49% dos españois pensa que o presidente do Goberno, Mariano Rajoy, debe dimitir polo caso Bárcenas.

http://www.lavozdegalicia.es/noticia/politica/2013/02/10/mayoria-consideran-falta-dimisiones-barcenas/0003_201302G10P5991.htm