Non se dan as protestas dos despedidos en Telemadrid

         

                         O domingo 12 de xaneiro, centos de persoas participan en Madrid nunha marcha convocada polos traballadores despedidos de Telemadrid, ao se cumprir o primeiro aniversario do ERE que decidíu o goberno autonómico do PP.
                     Seguir lendo

Non importa que rexeiten o ERE na Deputación de Ourense

952_mg_5655

 

O venres 3 de maio, o Tribunal superior de xustiza de Galicia REXEITA o despido colectivo de 25 traballadores na Deputación de Ourense.

A presentación do ERE (o primeiro promovido desde unha Administración en Galicia), xa desatara numerosas críticas contra o presidente Xosé Manuel Baltar (PP), porque mentres aplicaba o despido, seguía metendo na Deputación a xente afín ao PP, daba subvencións “a dedo” e contrataba asesores con soldos moi elevados…

O Tribunal superior de xustiza de Galicia declarou “non axustado a dereito” o citado ERE (Expediente de regulación de emprego).

 http://ccaa.elpais.com/ccaa/2013/05/03/galicia/1367575965_108399.html

 http://www.elmundo.es/elmundo/2013/05/03/espana/1367588000.html

 http://www.elcorreogallego.es/galicia/ecg/tsxg-declara-no-ajustado-derecho-ere-diputacion-ourense/idEdicion-2013-05-03/idNoticia-804752/

 A pesar da importancia da decisión do TSXG, o Telexornal mediodía da TVG relega a noticia cara ao final do informativo, e danse só uns 20 segundos, dun xeito bastante confuso e sen destacar en ningún intre que o fallo é un varapau contra o presidente Baltar e os seus métodos.

    http://www.crtvg.es/informativos/o-tsxg-declara-parcialmente-nulo-o-ere-da-deputacion-de-ourense-579330

 Eso si… despois deste “mísero” video sobre a sentenza, emítense unhas declaracións do propio Baltar dicindo que aínda poden recorre-lo fallo… O malo do/ou para o PP non se cita, pero sempre se da a “defensa” que fan os seus representantes…

Unhas enquisas sí, outras non

Luns, 8 de abril. El País publica os datos da segunda entrega da enquisa da empresa Demoscopia na que, entre outras cuestións, se pregunta polas fotos do presidente da Xunta co nacotraficante Marcial Dorado. O 61% dos españois cre que as explicacións de Núñez Feijóo son insuficientes e o 47% di que o presidente galego debe dimitir. A enquisa non aparece nos principais Telexornais do día.

Luns, 11 de febreiro. El Mundo publica unha enquisa na que se pregunta sobre a imputación da infanta Cristina, o coñecemento da fraude dos ERE por parte do presidente da Xunta de Andalucía e sobre se o xerente do PSOE debe dimitir polo caso Amy Martin.
Esta enquisa si aparece no Telexornal Mediodía.
Domingo, 10 de febreiro: La Voz de Galicia publica unha enquisa de Sondaxe da que os Telexornais se fan eco no referente á intención de voto e á valoración de líderes. En cambio, omítese o dato de que o 49% dos españois pensa que o presidente do Goberno, Mariano Rajoy, debe dimitir polo caso Bárcenas.

http://www.lavozdegalicia.es/noticia/politica/2013/02/10/mayoria-consideran-falta-dimisiones-barcenas/0003_201302G10P5991.htm