Amplo espazo para o triángulo ETA-Venezuela-Podemos

podemos
Luns, 16 de febreiro. O Telexornal Mediodía, o de maior audiencia da TVG, dedica un amplo espacio a noticias sobre a ETA, Podemos e a súa suposta relación con Venezuela.

Seguir lendo

A saco con Felipe González, pero nada de Matas

   

Xoves 10 de abril. O Telexornal mediodía destaca unha noticia publicada por “El Mundo” de que a empresa tecnolóxica Indra blindou ao fillo de Felipe González coa cantidade de 375.000 euros.

Seguir lendo

Nada da bronca entre Ignacio González e Pedro J

           O luns 13 de xaneiro, durante o programa matinal da cadea COPE, prodúcese un duro enfrontamento entre o presidente da Comunidade de Madrid, Ignacio González (PP), e o director de El Mundo, Pedro J Ramírez.

A descarada parcialidade da TVG

Xulgados Betanzos

Nin unha soa mención no telexornal do mediodíado 30 de decembro  á decisión da Fiscalía de acusar á deputada do PP María Faraldo de prevaricación e falsidade documental durante a súa etapa como alcaldesa de Betanzos..

http://ccaa.elpais.com/ccaa/2013/12/28/galicia/1388251421_820241.html

A nova, publicada polo xornal El País ocultouse de xeito descarado no informativo, no que non se deixou pasar por alto outra publicada polo xornal El Mundo. Nesta acúsase a UXT-Andalucía de pagar a festa do 1 de Maio con axudas destinadas a parados.

http://www.elmundo.es/andalucia/2013/12/30/52c0b45522601d2a698b4586.html

http://www.crtvg.es/informativos/uxt-a-pagou-gastos-da-festa-do-1-de-maio-con-cargo-a-axudas-para-parados-724205

Outra mostra máis da pouca seriedade e da falta absoluta de rigor informativo.

A “culpa” de UXT e a “suposta” contabilidade B do PP

O Telexornal mediodía do martes 20 de agosto destaca unha información aparecida no xornal “El Mundo”, na que se afirma -sen ningún cualificativo tipo “supostamente” ou “presuntamente”-, que a federación andaluza de UXT pagou con fondos europeos a impresión e a distribución da revista para os seus afiliados:

Seguir lendo

O cativeiro tratamento do caso Bárcenas

 

barcenas2

Tres meses despois da saída deste blog, non hai día que non nos sorprendamos con descarados exemplos de manipulación informativa (por aí empezan a chamala corrupción informativa) dos telexornais da televisión pública de Galicia. Imos con dous exemplos dos últimos 4 días.

Domingo, 7 de xullo: El Mundo publica un artigo do seu director no que transcribe as confesións que lle realizou Luis Bárcenas durante un encontro de 4 horas antes do seu ingreso en prisión. Bárcenas fala, entre outras cousas, de financiamento ilegal do PP durante, polo menos, os últimos 20 anos. Seguir lendo