Orgullo e tristura

            A emisión no programa “El Intermedio” deste martes dunha reportaxe sobre a manipulación informativa na TVG supón para a xente que fai este blog – como se di no título – unha mestura de tristura e orgullo.
            Orgullo por seguir defendendo os principios e valores e, sobre todo, o servizo público digno, veraz e exemplar que debe prestar a Televisión de Galicia.
           E tristura porque somos os primeiros en lamentar chegar a esta situación, que nunca tería que producirse. Se os responsables de informativos da TVG fosen honestos, este blog non existiría.
           Volvemos insistir na demanda principal da redacción de informativos da CRTVG: a creación do Estatuto Profesional que contempla a lei dos medios de comunicación audiovisual de Galicia, e a creación dun consello de informativos que vele pola obxectividade, pluralidade e independencia dos servizos informativos da CRTVG.
            Desde aquí agradecémoslle ao equipo de “El Intermedio”, e especialmente ao reporteiro Gonzo, a oportunidade de demostrar que os profesionais da radio e a televisión públicas de Galicia queremos facer un traballo respetable, respetado e en liberdade, para que tod@s @s galeg@s se sintan orgullos@s delas.
             Este é o enlace coa web de “La Sexta”, onde se pode ver e escoitar a reportaxe:
Advertisements

One thought on “Orgullo e tristura

  1. He visto el reportaje en la Sexta y he recordado a los periodistas de la TV Valenciana, que se acordaron de la importancia de la objetividad cuando cerraron el medio.

    Me satisface profundamente saber que los profesionales de la TVGA sin eso “profesionales”, que intentan con los medios a su alcance deshacerse de la mordaza que se les impone desde las altas instancias y animo a todos los televidentes gallegos a que, al menos una vez por semana, se pasen por este blog para conocer la verdad oculta de las noticias emitidas.

    Mucha ánimo a todos para que sigáis trabajando en defensa de la información veraz y mi agradecimiento por recibir impasibles los castigos que os imponen por ello con los peores horarios, las peores vacaciones el apartaros de los reportajes de contenido sensible para su imagen, etc.

    Gracias, gracias, gracias,
    Marta López

Deixar unha resposta

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s