TVG di que o naval non da importancia ao aprazamento de PEMEX

 

LA PLANTILLA DE NAVANTIA SE MOVILIZA MAÑANA PARA EXIGIR CARGA DE TRABAJO Luns, 30 de decembro. A petroleira mexicana PEMEX apraza unha vez máis a adxudicación dos dous floteis que os asteleiros galegos agardan como unha transitoria táboa de salvación. Seguir lendo

Advertisements

Que a verdade non che estrague un titular

JOVENES   

Ningún dos telexornais da Televisión de Galicia do martes 30 de decembro informou da enquisa do Instituto Galego de Estatística sobre as condicións de vida das familias galegas. O informe reflicte, entre outros datos, que a crise e a situación económica obrigan ó 60% dos mozos galegos a continuar vivindo na casa dos pais ou que o risco de probreza cernese xa sobre 16 de cada 100 fogares galegos. Seguir lendo

A Galega volve omitir as críticas a Feijóo

Luns, 30 de decembro. Conferencia de prensa do voceiro nacional do BNG Francisco Jorquera para facer balance do ano parlamentario. Distintos medios de comunicación galegos, axencias ou xornais, ademais de dar conta deste balance, destacan as declaracións de Jorquera nas que fai duras críticas contra a política de Núñez Feijóo.

Son os abortos ‘santos inocentes’ para a TVG?

aborto gallardon

A redacción de Informativos de Televisión de Galicia non sae do seu asombro ó ler a noticia sobre as manifestacións a favor e en contra da reforma da lei do aborto  que o sábado, 28 de decembro,  emitiu a canle autonómica. Traballadores da propia tele galega, e supoñemos que moitos espectadores, quedaron atónitos cando escoitaron no Telexornal Mediodía relacionar as manifestacións co día dos Santos Inocentes. Seguir lendo

A descarada parcialidade da TVG

Xulgados Betanzos

Nin unha soa mención no telexornal do mediodíado 30 de decembro  á decisión da Fiscalía de acusar á deputada do PP María Faraldo de prevaricación e falsidade documental durante a súa etapa como alcaldesa de Betanzos..

http://ccaa.elpais.com/ccaa/2013/12/28/galicia/1388251421_820241.html

A nova, publicada polo xornal El País ocultouse de xeito descarado no informativo, no que non se deixou pasar por alto outra publicada polo xornal El Mundo. Nesta acúsase a UXT-Andalucía de pagar a festa do 1 de Maio con axudas destinadas a parados.

http://www.elmundo.es/andalucia/2013/12/30/52c0b45522601d2a698b4586.html

http://www.crtvg.es/informativos/uxt-a-pagou-gastos-da-festa-do-1-de-maio-con-cargo-a-axudas-para-parados-724205

Outra mostra máis da pouca seriedade e da falta absoluta de rigor informativo.

Apoio popular, 30 segundos na TVG

hula

 

27 de decembro. A Federación Veciñal Lucense e a asociación Abre la Muralla entregaron no Parlamento de Galicia máis de 44.000 firmas recollidas para reclamar que o Hospital Universitario de Lugo (HULA) conte cunha unidade de hemodinámica as 24 horas, así como de radioterapia e medicina nuclear.

Seguir lendo