ABC: unha fonte fiable e neutral?

       

Xa temos dito noutras ocasións que a TVG cita as informacións doutros medios (sobre todo escritos) segundo lle conveña, non polo interese das noticias. Se son favorables ao PP ou negativas para outros partidos, si se fai. Se non… nada de nada.

O primeiro caso deuse claramente este xoves 22 de agosto, cando se menciona ao “nada sospeitoso” diario ABC, para dar a noticia de que supostamente UXT lle pagou sobresoldos aos membros da súa cúpula en Andalucía:

Postos a mencionar, tamén se podería citar unha noticia publicada en elplural.com relacionada co propio ABC e o concello de Sevilla. Seica o xornal recibíu 527.000 euros de diñeiro público por facer a web municipal sevillana. O alcalde do concello é Juan Ignacio Zoido, do PP, que tamén é o presidente do Partido Popular de Andalucía…

Outro exemplo máis de honestidade e criterio dos responsables de informativos da TVG.

Deixar unha resposta

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s