Dúas exclusivas do mesmo xornal, dous tratamentos distintos

 

Para a TVG non todo o que cae na rede é peixe. Explicámonos.

O domingo, 4 de agosto o xornal El Mundo publico en portada que a fiscalía de Cantabria lle abría unha investigación ó marido da secretaria xeral do Partido Popular, María Dolores de Cospedal.

Portada de El Mundo (España)

A Televisión de Galicia considerou que a noticia non era merecedora da atención dos galegos. Outros medios opinaron o contrario.

http://www.farodevigo.es/economia/2013/08/05/fiscal-investiga-relacion-marido-cospedal/856243.html

http://www.efe.com/efe/noticias/espana/economia/fiscal-abre-una-investigacion-sobre-ignacio-lopez-del-hierro-segun-mundo/1/8/2098320

http://www.publico.es/461258/la-fiscalia-investiga-al-marido-de-cospedal-por-su-papel-en-liberbank

Apenas un día despois, o mesmo xornal sacou unhas exclusivas declaracións do dirixente de Nuevas Generaciones, Ángel Carromero. O político do PP acusa ós servizos secretos cubanos do asasinato do activista Osvaldo Payá.

Portada de El Mundo (España)

A información exclusiva de El Mundo si se considera de interese para a sociedade galega.

http://www.crtvg.es/informativos/carromero-acusa-os-servizos-secretos-cubanos-de-asasinar-a-paya-636437

Que criterio se usa na TVG para informar sobre as exclusivas doutros medios de comunicación? Quen decide que si vai a noticia sobre Carromero e non a noticia sobre o marido de Cospedal? Con que intereses?

Deixar unha resposta

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s