A historia do caso Bárcenas

papeles barcenas

A noticia do 31 de xaneiro sobre a publicación dos papeis de Bárcenas no xornal El Pais ocupou o terceiro lugar na apertura do informativo matinal Bos Días, cando estaba abrindo páxinas e informativos en toda España e mesmo no extranxeiro.

Así saiu a noticia en El País, o xornal que destapou o pago de sobresoldos a dirixentes do PP, entre eles ao presidente do Goberno, Mariano Rajoy, e á secretaria xeral do partido, María Dolores de Cospedal.

http://politica.elpais.com/tag/caso_barcenas/a/

Así o recollían edicións dixitais de xornais como o ABC

http://www.abc.es/espana/20130131/abci-directo-barcenas-cospedal-201301311250.html

 

E así saiu nos informativos de TVG:

  • No matinal Bós Días por detrás dunha noticia da tarde anterior sobre o ladrón do Códice Calixtino e dunha previa sobre Iñaki Urdangarín.

http://www.crtvg.es/informativos/noticias-das-8-30h-520478

  •  No Telexornal Mediodía con dous desmentidos:

http://www.crtvg.es/informativos/titulares-das-14-25h-520667

 

barcenas2

O día 1 de febreiro, a noticia seguía sendo portada en tódolos medios españois, agás en Televisión de Galicia.

O principal informativo da canle autonómica, o Telexornal Mediodía, abría con dúas noticias sobre a xornada de Galicia na feira de turismo Fitur, e deixaba para o terceiro lugar o caso dos papeis e Bárcenas. A cuarta noticia dedícouse ó caso Pujol en Cataluña, e prácticamente se lle deu a mesma categoría que a de Bárcenas.

http://www.crtvg.es/informativos/titulares-das-14-25-h-521722

O Telexornal Serán abriu os seus titulares cos “24 días seguidos de chuvia en Galicia”, e seguiu con dous sucesos antes de informar sobre o caso Bárcenas.

http://www.crtvg.es/informativos/titulares-das-21-00h-522159

 

Así saiu noutros medios españois.

http://www.lavozdegalicia.es/2013/02/01/noche/index.htm

http://www.elmundo.es/elmundo/hemeroteca/2013/02/01/m/index.html

O día 5 de febreiro a noticia de que El Pais entregaba os papeis de Bárcenas á policía emitiuse como se na redacción do xornal houbera unha redada.

http://www.crtvg.es/informativos/a-policia-persoase-no-pais-e-levase-os-papeis-de-barcenas-523829

 

Era certo que o director de El País entregara os papeis á policía a petición do xuiz, pero voluntariamente, para colaborar coa investigación.

En canto a hipótese de que os papeis eran falsos, que citaba como única fonte ó Periodista Dixital, nunca foi confirmada e, de feito, apenas tivo más repercusión mediática ca de Periodista Dixital e TVG.

 

Advertisements

Deixar unha resposta

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s